Пиринско спечели златна награда за най-ефективна маркетингова комуникация за кампанията на Пиринско Ледено „Родено от леда, за да освежава 2019г.“ в тазгодишното издание на конкурсa Effie България 2021 г.
На 01 февруари по време на официална церемония, която бе излъчена онлайн поради пандемията от COVID-19, бяха наградени най-добрите комуникационни кампании, реализирани у нас.
Пиринско бе отличено в оспорваната категория – „Стоки“, в която бяха номинирани и кампаниите на Coca-Cola Bulgaria, Кауфланд и Д-р Йоткер България. Златото се присъди за най-ефективна, креативна и успешна маркетинг кампания.
„Това е поредното отличие за Пиринско, но е специално за нас поради креативната концепция на кампанията и начина, по който тя достигна до потребителите. Щастливи сме, че успяхме да представим ключовите предимства на Пиринско Ледено по един интересен и иновативен начин. „ -коментира Бранд екипът на Пиринско.
Кампанията „Родено от леда, за да освежава“ се проведе в периода юни – септември 2019 г., и включи множество комуникационни канали, представяйки ключовите предимства на Пиринско Ледено. Кампанията пренесе свежестта и прохладата на планината в горещите моменти в града, на плажа или у дома – навсякъде, където всяка глътка Пиринско Ледено носи усещане за ледена свежест.