Видеото “Bulgaria. Refresh your soul”, създадено в колаборация с известния български фотограф Владислав Терзийски, спечели бронзово отличие от рекламния фестивал Golden Drum 2021 в категория Local Spirit
Наградата бе връчена на Пиринско за цялостната креативна концепция на рекламата и за начина, по който кампанията ангажира хората. Престижният международен конкурс Golden Drum има за цел да отличи най-добрите примери за успешни маркетинг и рекламни кампании, реализирани през годината.
От самото си създаване, Пиринско е марка, която е неразривно свързана с планината и с красотата на българската природа. Това е поредното отличие, което доказва успеха на марката през последните години както по отношение на пазарното й присъствие, така и от гледна точка на нейната рекламна комуникация.
Журито в конкурса Golden Drum отличи креативния подход и посланията на Пиринско, които излизат извън границите на страната и комуникират послания, свързани с опазването и красотата на българската природа.
Видеото на Владислав Терзийски за България е достъпно на адрес: https://youtu.be/uPqa8K16W-4
Повече информация за конкурса Golden Drum е налична на: About | Golden Drum
За проекта:
През 2019 г. Пиринско си партнира с младия талант Владислав Терзийски, който създава внушителни кадри от планините на България. За Националния празник – 3 март, Владислав публикува клип, чиито кадри е събирал години наред. След като пуска видеото в интернет, зрителите са във възторг и то се споделя от десетки потребители в рамките на минута. Вдъхновен от коментарите на хората под видеото на Владислав, екипът на Пиринско решава да му помогне да излезе извън социалните мрежи, дори извън границите на България. С подкрепата на марката, видеото на Владислав бе излъчено по една от най-авторитетните световни телевизии – BBC, и гледано от милиони потребители в различни страни.