Меню

Пиринско с отличие „Най-добър проект за социална отговорност"

Кампанията „Пиринско Чисти планини“ получи награда за най-добър проект за социална отговорност в категория Производител от тазгодишното издание на Progressive Awards.

Конкурсът има за цел да отличи успешните компании и брандове от бързооборотния бранш. Общо 15 статуетки бяха раздадени във всяка от категориите на конкурса, а победителите бяха отличени след гласуване, проведено сред мениджъри на компании от бързооборотния бранш, които избираха по един от всички финалисти в категориите.

Кампанията „Пиринско Чисти планини“ бе отличена заради своя принос към опазването на чистотата на Пирин планина. В първото издание на кампанията през 2023 г., близо 1000 доброволци от цялата страна се включиха в акциите по почистване, като събраха над 800 кг отпадъци. След почистванията, поставихме пейки от рециклиран материал на две локации – край хижа Гоце Делчев, Добринище и на хижа Яворов край Разлог.

От името на Карлсберг България, отличието приеха Анджелика Борунова, Бранд Мениджър Пиринско и Елина Цанкова, PR & ESG Мениджър в компанията.

„Бих искала да благодаря за подкрепата за „Пиринско Чисти планини“, защото това е кампания, насочена към опазването на природата и красотата на българските планини. Пирин е наш дом, Пирин е мястото, с което се чувстваме дълбоко свързани – ето защо идеята за подобна инициатива се появи съвсем естествено. Щастливи сме, че хората я припознаха като своя и се включиха в нея с ентусиазъм и любов към планината, а тази година се надяваме да привлечем още повече доброволци за каузата!“ – каза по време на награждаването Анджелика Борунова.

„Подобна инициатива не би била възможна без усилията и ентусиазма на хората, които стоят зад нея. Благодарим на всеки един доброволец, който се включи в кампанията, и на всеки един от вас за подкрепата. Надяваме се, че ще запалим още повече хора да участват и през тази година, за да виждаме планината красива и чиста!“  – допълни Елина Цанкова.

Мисията на Пиринско е неразривно свързана с опазването на чистотата и красотата на българската природа. Ето защо през 2023 г .марката стартира кампанията „Пиринско Чисти планини“, с цел почистването и опазването на Пирин планина. Събитията по почистване се проведоха в няколко последователни уикенда през месец август на различни локации в Пирин планина. Кампанията срещна одобрение и силен интерес от страна на потребителите, а партньори в инициативата бяха ЕКОПАК, Общините Банско, Разлог и Добринище, както и bTV чрез инициативата „Да изчистим България заедно“.

Амбицията на марката е да продължи кампанията и през тази година, като обхване още места за почистване и привлече нови партньори към каузата. Целта е не само по-висока събираемост на отпадъците в планината, но и изграждането на екологично съзнание сред туристите и опазването на чистотата на природата сега и в бъдеще. Като част от кампанията, се предвижда поставянето на интерактивни инсталации и информационни табели за опазването на планината и изграждане на кътове за отдих.

Пълна информация за кампанията и акциите по почистване ще бъде налична на навънспиринско.bg