От 1 септември Карлсберг България ще има нов Изпълнителен директор – Теодор Несторов. Той ще поеме управлението на компанията и ще отговаря за нейните бизнес резултати и бъдещото й развитие на българския пазар.
Tеодор започва своята кариера в компанията през 2014 г. като Бранд мениджър за локалните марки (Шуменско), съществено допринасяйки за техния ръст на пазара. През 2018 г. Теодор поема поста на Маркетинг директор в Карлсберг България. През годините, той спомага за увеличаването на пазарния дял на компанията и удвоява премиалните продажби. Теодор управлява силен маркетинг екип, с който ре-лансира марката Шуменско и допринася за нейното изкачване от 5-та на 2-ра позиция на пазара (в стойност); представя поредица от успешни иновации, както и кампании, които печелят престижни отличия. Благодарение на кампанията „Навън с Пиринско“ за пръв път българска марка печели престижната европейска награда Effie и затвърждава лидерската позиция на пазара.
Преди Карлсберг България, Теодор има опит на различни маркетингови позиции в Монделийз България, където е отговарял за едни от най-големите марки и продукти на пазара на шоколад и кафе в България.Той има богат опит в маркетинг комуникациите, рекламата, стратегическото планиране и управлението на екипи.
Той е магистър по Стратегически маркетинг от Birmingham University, а бакалавърската си степен по Бизнес администрация е завършил в Sheffield University (филиал в Солун, Гърция).