Carlsberg е отличен за най-ефективен рекламодател за 2025 г. в конкурса Effie Awards 2025. Марка Пиринско спечели признание за най-ефективна търговска марка. А Златната Effie награда в категория "Устойчив успех" отиде при Пиринско Младо Пиво.
С гордост споделяме, че Carlsberg беше отличен и като най-ефективен рекламодател на годината от конкурса Effie – признание за цялостния ни подход към маркетинга и комуникацията!
Нашият бранд Пиринско Младо Пиво беше отличен със златна награда Effie за изключителна ефективност и устойчив успех в комуникацията. Това признание е резултат от последователната ни стратегия, креативност и отдаденост през последните 8 сезона от съществуването на Младо.
Кампанията на Пиринско Младо Пиво се отличава с иновативен подход, насочен към по-младата аудитория, чрез свежа визия, нестандартна комуникация и характерни герои-животни, които носят младежки дух и позитивни емоции. Благодарение на автентичния тон и въздействащи послания, марката успя да се наложи като предпочитан избор и да постигне устойчив ръст на продажбите всяка година. Продуктът се предлага сезонно, като всяка пролет се завръща на пазара с нова доза свежест и настроение.
Тази награда е признание не само за успеха на Пиринско Младо Пиво, но и за силата на екипната работа и партньорството с агенциите Noble Graphics, iProspect, B+Red и Initiative Bulgaria. Специални благодарности към всички колеги, които с креативност и професионализъм допринесоха за реализирането на тази кампания.