Пиринско и Шуменско отново доказаха своя успех и лидерска позиция на тазгодишните награди за рекламна ефективност Effie България. Пиринско завоюва златно, а Шуменско получи сребърно отличие.
Пиринско взе една от най-важните награди в конкурса – златното отличие в категория „Устойчив успех“. Тази категория оценява заявките, които могат да демонстрират ефективността на маркетинговите комуникации за повече от 3 години. Благодарение на своята комуникация, която приканва хората да открият спокойствие и хармония сред природата, Пиринско остава на върха по-дълго от всеки друг бирен бранд през 21 век. Тази награда е 10-та за Пиринско на Effie България и това я превръща в най-награждаваната марка на фестивала за всички времена.
Шуменско получи сребърна награда в оспорваната категория „Стоки“ със своята лимитирана серия „Авторско пиво“. Кампанията е вдъхновена от майстор-пивовари и популярни лица, които създават пиво със свой персонален почерк. Благодарение на високото си качество и уникален вкус, Шуменско „Авторско пиво“ се превръща в една от най-успешните лимитирани селекции на марката.
Споделяме този забележителен успех с всички служители на Карлсберг България, както и с нашите дългогодишни партньори от рекламна агенция Noble Graphics. На церемонията на Effie България те завоюваха 3 златни, 2 сребърни и 1 бронзова награда и взеха приза за най-ефективна рекламна агенция за трета поредна година. Наградите Effie, които се провеждат у нас от 15 години, са общопризнат стандарт за измерване на успеха и ефективността на комуникациите от 1968 г. насам, като се връчват в 51 страни на 6 континента.
Поздравления за Маркетинг екипите на Пиринско и Шуменско, както и за всички, които допринасят за развитието и успеха на нашите марки.