От началото на годината, Карлсберг България предлага на пазара нова безалкохолна бира – Пиринско Безалкохолно Пиво. Свежа и пивка, с приятен аромат и лека горчивина, тя притежава истински бирен вкус.
От началото на годината, Карлсберг България предлага на пазара нова безалкохолна бира – Пиринско Безалкохолно Пиво. Свежа и пивка, с приятен аромат и лека горчивина, тя притежава истински бирен вкус. Безалкохолната бира е подходяща за консумация във всеки момент от активното ежедневие – по време на обяд, при шофиране, след тренировка или винаги, когато имаме нужда от освежаване.
Пиринско Безалкохолно Пиво е чудесна алтернатива за хората, които искат да водят здравословен начин на живот. Безалкохолното пиво има по-малко калории от стандартната светла бира, чудесно се допълва с храна, но може да бъде консумирано и самостоятелно.
„Сегментът на безалкохолна бира се развива с бързи темпове през последните години – както в България, така и в световен мащаб. Това се дължи на засилващия се здравословен тренд сред потребителите, които търсят качествени продукти и безкомпромисен вкус. Увеличават се и поводите за консумация – безалкохолната бира е предпочитан заместител на други освежаващи напитки.“ – каза Севдалина Динчева, Бранд Мениджър на Пиринско – водещата марка на българския пазар.
„Нашата цел е да сме винаги актуални, но и да лансираме на пазара нови продукти и рецепти, които съчетават традициите с модерното развитие в бранша. Като лидер на пазара, Карлсберг България се стреми да отговори на очакванията на потребителите и да им осигури пиво, произведено съгласно най-високите стандарти. Новото предложение в портфолиото ни – Пиринско Безалкохолно, е подходящо при всеки повод на консумация“ – коментира Теодор Несторов, Маркетинг Директор в компанията.
Пиринско Безалкохолно Пиво се предлага на пазара в разфасовка от 0,5 л (кен).
По данни на Пивоварите на Европа от 2018 и 2019 г. делът на безалкохолното пиво на общоевропейския бирен пазар е около 6%. В България консумацията на безалкохолна бира все още е под средните за ЕС нива, но според експертите е налице потенциал за постоянен ръст в този сегмент. Това се дължи на увеличаващия се интерес към здравословните продукти и търсенето на все повече освежаващи напитки, които да са подходящи за всеки момент от ежедневието - както у дома, така и на работа, по време на хранене, тренировка, шофиране или срещи с приятели.