Пиринско спечели престижно сребърно отличие на най-големия европейски форум за ефективност в рекламата Effie Awards Europe. Международното признание за „Навън с Пиринско“ идва само година след като кампанията зае първо място в родното издание на конкурса Effie.
Карлсберг България получи наградата в изключително оспорваната категория Best of Europe: FMCG. За нея се класираха общо 6 финалисти, 3 от които са бирени марки - от Испания, Гърция и България. Спечеленото сребърно отличие превръща Пиринско в първата българска марка с награда от най-престижния фестивал за ефективност в Европа. От 1996 г. насам Effie Europe отличава най-ефективните марки, търговци и агенции в Европа и се счита за глобален символ на висок маркетингов успех.
Платформата „Навън с Пиринско“ бе лансирана през 2020 г., която премина под влиянието на пандемията от Covid-19. В своята кампания, Пиринско призова хората да излязат НАВЪН след период на ограничения и забрана за достъп до публични места, паркове и планини. Целта на „Навън с Пиринско“ бе да вдъхнови и подкрепи отдиха сред природата, както и да подкрепи хората в преодоляването на последиците от лок-дауна. Това помогна на марката да постигне рекордни за страната продажби през турбулентната 2020 година и да повиши пазарните си дялове.
Споделяме този изключителен успех на Пиринско с всички колеги в компанията, както и с нашите дългогодишни партньори от рекламна агенция Noble Graphics. Те стават първата българска агенция с подобно отличие от международно издание на Effie и затвърждават позицията си на най-ефективната рекламна агенция у нас.
Поздравления за бранд екипа на Пиринско и за всички колеги, които допринасят за успеха на Бира Номер 1 в България!
Горди сме, че нашите марки се радват на такива постижения и си пожелаваме още много успехи занапред!