И тази година, Карлсберг България доказа своя успех и лидерска позиция на наградите за рекламна ефективност Effie Bulgaria. Спечелихме златно отличие за кампанията на Шуменско 100% Малц - „Без нищо излишно“.
Наградата бе приета от Камелия Павлова, Маркетинг директор в Карлсберг България и екипа на Шуменско. Творческата концепция е реализирана от Noble Graphics, която също спечели отличие за най-ефективна агенция на пазара.
Златото се връчва за разработката и лансирането на Шуменско 100% Малц – едно специално пиво, което създадохме по повод 140-годишнината на марката. Благодарение на успешните пазарни резултати на бранда, и пълния синхрон между маркетингови, бизнес цели и креативно послание, Шуменско 100% Малц бе отличено на първо място в категория „Стоки“ в конкурса.
„Това отличие е поредното доказателство за таланта и професионализма на нашите пивовари и на целия екип, който стои зад идеята и създаването на този страхотен продукт. Щастливи сме, че Шуменско 100% Малц спечели не само нашите сърца, но и тези на потребителите, и че Шуменско продължава своя впечатляващ ръст на пазара чрез иновациите и новите вкусове зад марката“ – каза Камелия Павлова, Маркетинг директор на Карлсберг България.
„Шуменско 100% малц е поредното доказателство, че годините не са от значение! 140 години са много, но вместо да се връщаме в миналото, гледаме право напред, с обещанието, че ще продължим да доставяме най-високото качество, с вечния стремеж към това да сме по-добри.“ – допълни Лияна Пеева, Маркетинг асистент в компанията.
Наградата е специално отличие за екипа на Шуменско, начело с Борислава Балтаджиева, Бранд мениджър Локални марки, която ръководеше проекта по лансирането и налагането на продукта.
Конкурсът Effie се провежда от Асоциацията на комуникационните агенции за 16-та поредна година в България с цел да отличат най-успешните рекламни и маркетинг кампании. През годините, Карлсберг България е печелила редица Effie отличия, включително за най-ефективен рекламодател.