Меню

Carlsberg и Liverpool FC подписаха историческа 10-годишна сделка

Carlsberg и Liverpool FC удължиха съществуващото си партньорство с още десет години. Подписването на това споразумение ще доведе партньорството до невероятните 42 години и ще го утвърди като най-дългото в историята на Английската Висша лига и на клуба.

Съвместното партньорство между Liverpool FC и Carlsberg стартира през 1992 г., когато Carlsberg става основен партньор на клуба и заема почетното място върху фланелките на червените.

През това време станахме свидетел на някои от най-емблематичните и обичани футболни моменти, включително незабравимия требъл през 2001 г., чудото от Истанбул през 2005 г., Суперкупата на UEFA и финала на Джерард.

Carlsberg става и официалната бира на клуба през 2010 г. и ще остане такава поне до 2034 г., благодарение на новата десетгодишна сделка.

Говорейки за подновяването с Carlsberg, Бен Лати, търговски директор на Liverpool FC, каза: „За нас е удоволствие да продължим да имаме Carlsberg като член на партньорското семейство на Liverpool FC за още десет години. Това дългосрочно споразумение е свидетелство за това колко отдадена е всяка от страните, както и за успеха на нашето партньорство до момента, което е изградено върху споделени ценности.

Доста дълъг път извървяхме с Carlsberg от 1992 г. досега и ги смятаме за нещо повече от партньор, те са истински фенове на Liverpool FC. Те са дълбоко вплетени в клуба, в нашите мъжки и женски отбори, и с нетърпение очакваме какво ще ни донесат следващите десет години заедно.”

Луиз Бах, Директор Глобални Спонсорства в Carlsberg, добавя:

„Изключително горди сме да добавим още 10 години към емблематичното партньорство между Carlsberg и Liverpool FC. През последните три десетилетия стояхме рамо до рамо и във възходите, и в паденията, и станахме част от ДНК-то на другия. Партньорството се гради на основата на споделени ценности и сме много развълнувани за следващото десетилетие. Нямаме търпение да достигнем до милионите футболни фенове по света с това уникално партньорство, защото точно както Liverpool FC, Carlsberg поставя феновете на първо място.“

През годините, Liverpool FC и Carlsberg работят рамо до рамо, за да създадат въздействащи и стойностни кампании и продукти в чест на славната история на клуба и, най-важното, на неговите фенове.

Ето и някои от тях;

Статуята на Бил Шенкли
През 1997 г. Carlsberg дарява статуята на Бил Шенкли, изваяна от Том Мърфи, която стои гордо пред трибуната „Коп“ на „Анфийлд“.

Червеният хмел
За да отпразнува 25-ата годишнина от партньорство, Carlsberg създаде уникална LFC бира за феновете на червените. В нея се влага червен хмел, култивиран от растения, които учените от изследователската лаборатория на Carlsberg в Копенхаген отглеждат на фона на кадрите и звуците от „Анфийлд“ през последните 25 години.

Първата титла на LFC във Висшата лига
Като признание за първата титла на клуба във Висшата лига, Carlsberg създаде специален шампионски кен, с който отбеляза победата в над 25 държави по света.

Завинаги фенове, заедно от 30 години
За да отпразнува 30 години партньорство, Carlsberg създаде шест уникални лимитирани дизайни на кеновете си, репликиращи емблематични екипи от последните 30 години. Всеки кен носи името и подписа на легендарен играч за клуба, който е носил съответния екип, както и текста на песен, посветена му от феновете в „Коп“.

30 от най-добрите

Като част от празненствата на клуба по случай 30-ата годишнина от партньорството с Carlsberg, миналия сезон, феновете бяха поканени да гласуват за най-добрия мач на червените от Висшата лига през този период.

Почти 10 000 привърженици дадоха своят вот в анкета на Liverpoolfc.com, гласувайки за своя фаворит от специално подбрани 30 мача от последните три десетилетия.

Зашеметяващата победа с 5-0 над Манчестър Юнайтед на "Олд Трафорд" през октомври 2021 г. беше победителят, събрал почти 40 процента от гласовете, за да завърши пред победата с 9-0 над АФК Борнемут този сезон и трилъра с 4-3 с Манчестър Сити през януари 2018 г.